31 Mayıs 2009 Pazar

Bizim Memlekette Şenlik Var

Doğduğum gün dedim Kocaeli'de şenlik olacak diye.. Daha önce de olmuştu ama ben yoktum, saymıyorum onu.. Bu seneki puanlama Şenlikvision'un son şampiyonu Bursa'da yapıldı. Bütün illerden gelen oylar sonucunda 387 puanla birinci olan Kocaeli bu seneki şenliğe ev sahipliği yapma hakkını tekrardan kazandı...

Uzuntarla beldesi düşünülmüştü. Dedim bizim evin önünde yapalım; koyarız 2 kale, 3-4 tane depodan çuval getiririm, çitlere pankartları falan asarız daha neler neler yaparız.. yok dediler :) 10 Mayıs sabahı çıktık yola, ver elini İzmit.. Yakındı gidiş rahat oldu.. Otobüste Yiğit'in büyük baskılar sonucu söylediği Mihriban, Musti Başkan'ın basın açıklaması ve Özgür Ruh Seçkin Özmen'imizin bulunması her şeyden öteydi.. İnanç sakat haliyle bir gün önceden gidip bizleri bekliyordu İzmit semalarında.. Sınavdan çıkıp gelerek bizleri yalnız bırakmayan Uğur da çok mutlu etmişti..

Çok güzel bir yer ayarlanmıştı bizler için. Göl kenarında yemyeşil bir alan.. Pankartlarımızla bölgemizi de belirlemiştik. İlkten biraz bakındık nerelere geçelim diye.. Bulduk bir yerler oturduk, kahvaltımızı aldık, karnımızı doyurduk.. Top almak için bira içtik zorla :) Oynadık topumuzu, yakan toplar, ortada sıçanlar falan.. Baktık turnuva varmış.. Gençleri sürelim sahaya dedik, olmadı.. Karşı takım seyircisi paralı asker gibiydi :) Gençlerimiz tecrübe kazandı, seneye inşallah.. Voleybolda da istenilen başarı gelmedi. Gelecek seneki başkan 3 yıl üstüste şampiyonluk vaadi vermeli, olmaz yoksa..

Sumoda, canlı langırtta eğlendik, sonra akşam yemeği.. Büyüklerimizin oynadığı eğlenceli uzun eşşek, yemekteyiz programıyla bir anda popülaritesini yükselten kolbastı danslarıyla coşkumuza coşku kattık :) Güzel günün sonu gelmişti, çeşitli dallarda ödüller duyruldu, pasta kesildi.. Dağılma vakti gelmişti artık..

Herkes epeyce yorulmuştu. Otobüslerimize bindik, hareket anını bekliyorduk. Derneğe götürülecek birtakım koliler olduğu için bir süre daha şenlik alanında bekledik. Üyelerimiz yorgunluklarına rağmen gerek otobüse koyarken gerekse derneğe götürürken çok yardımcı oldular. Hepsinin ellerine sağlık..

2 gün sonra bir telefon. Evdekiler arıyor beni. Şenlikte baya dağıtmışsınız dedi.. Hayırdır dedim ne alaka.. Gazeteye çıkmışsınız dedi. Neymiş efendim alkolün dibine vurmuşuz, çevreyi rahatsız etmişiz vs, küçük kelime oyunlarıyla yıpratma ve rayting çabaları :) İsmimizi doğru yazın lan bari .. 'kanarya2rbahçe gönüllüleri’ nedir birader.. Sonra gittim gazete binasına, sizden büyük Allah var dedim :)

Bir dahaki şenlik nerede olur bilinmez ama daha kalabalık ve en az bu kadar eğlenceli olacağı aşikar..